Dagens..

Vilken dag..

Träffade en gammal vän, blev Hälla för lite shopping och fika hos svägerskan!
Mycket trevligt även om jag fick dom båda mot mig. Att min vän är som han är det vet jag,
men jag trodde allt att jag skulle få svägerskan på min sida ;)

Väl hemma satte jag igång att baka och sekunder efter kom Jossan och Tess på besök.
Mycket trevligt det med, även om Jossan såg ut som en avdankad åldring.. ;)

Och nu har jag storhandlat.. Undrar om jag ska färga håret nu eller jag tar det imorrn?
Vill gärna inte dundra in på restaurangen med fläckar i hela huvudet..


So long..♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Fan va najs! Jag ska iväg idag och blir borta över natten, men jag ringer dig senare eller imorrn när jag har kommit hem! :) <3

2011-08-20 @ 12:26:28
URL: http://bawn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är din vän?

2011-08-27 @ 06:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0