Det kan vara KOL vännen!

Goddag Dagboken!
Mig har ni just nu i städartagen. Har rivit fram Allt.. ännu en gång!
Förstår inte riktigt hur jag lyckas ibland. Men det är bara att ta tag i det berg som ligger på golvet.
Disken är iaf klar, och det är en pytte grej av vad som behöver göras!
Blir några vändor ner till källaren skulle jag tro..

Va nyss ner med tvätten också. Och hör å häpna, det finns snälla grannar här i huset.
En orolig dam traska in i mitt tvättrum och fråga om jag mådde bra.
Antar att hon hörde mina lungor. Kan knäcka extra som brandvarnare igen! Det verkar inte vilja ge med sig..
Den lilla damen sa iaf att jag borde gå till lungkliniken och kolla upp det här, för det kan ju vara KOL.
-Nej lilla vän, det är bara en ihärdig förkyldning!!

Ta tag i städningen nu kanske och inte göra massa annat.
Ikväll blir det tok mys och då vill jag ha det rent!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0