En helt vanlig Söndag hos fam Lindblom

Vaknade rätt sent idag även om jag kom i säng i god tid igår.
Men va skönt att sova ut.. Välbehövligt om inte annat. Brors barn som jag var barnvakt år väckte mig
06 igår. Dom va pigga, det var inte jag!

Dagen har än så länge bara bestått av lite frukost och tvmys..
Det ska borras och snickras lite här hemma. Och vika in tvätt.. Det värsta som finns när det kommer till att tvätta.
Har precis givit mig en förtidig födelsedagspresent. Nänligen lite shopping :)
Så många fler koftor och cardigans behöver jag inte mer av nu. Så hösten kan komma ordentligt nu om den vill.
Blev ett par jeans och underkläder också. Och underkläder kan man ju inte få för mycket av.
Speciellt inte strumpor som slits så fort du gått i dom en dag!!

Nu ska det borras och donas här hemma. Och förhoppningsvis blir jag klar med köket i mitten på September :)


Ha en trevlig Söndag alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0