Gó kväller..

Dagen har nått sitt slut och jag ska försöka komma i säng så snart som möjligt.
Ett snabb bad står på dagens innan jag checkar ut för idag.
Helt färdig efter dagens slit här hemma. Men nu känner jag mig rätt nöjd med vardagsrummet.

 

Nu är det bara köket kvar som ska fixas. Måla om väggarna samt luckorna!
Efter det kommer jag nog känna mig nöjd och kan sälja lägenheten. För jag vill verkligen flytta och det pronto!

Lite shopping har jag med hunnit med idag. Samt färgat håret vilket jag misslyckades med. Helt fläckig i pannan!
Men det går väl över tids nog.. Ska skrubba satan nu i karet tänkte jag!
Imorrn är det jobb som gäller.. Halvdag, gu så skönt. Kan inte direkt klaga..

Go natt darlings♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0