Jag blev med..

Jaaa idag blev jag med ett par nya skoor :)
Har blivit 4 nya par skor denna månad och massor med kläder. Men jag ger bara förtidiga presenter till mig själv.
Och det tycker jag att ja är värd.

Dagen har iaf gått segt. Somna nångång mellan 19-20 igår kväll och sov tills klockan ringde 06 imorse!
Pigg var jag men något måste ha gått fel då jag kom en timma förtidigt till jobbet.
Men det blev lite soffhäng och kaffe. Och för att inte glömma VLT.. En skön start på dagen känner jag.
Dock så kom ju tröttheten rätt tidigt. Höll på att såga av mig fingret i den stora sågen. Men hann undan som tur är.
"En snickare är ingen riktig snickare om man inte förlorat ett finger"


Kanske ska släcka mina gröna nu så jag kommer in i den här fina dygnsrytmen!
Va och åt med lilla bror och mamma tidigare och kände att sömnen va riktigt nära. Men här sitter jag,
vaken och inte speciellt pigg..

Sov gott på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0