Kvinnor och deras kläder

Förut var jag mer bekväm när det gällde kläder, köpte när jag behövde.
Nu mer köper jag kläder för att jag måste ha dem. Inte för att jag behöver dem.
Måste har fått en helt ny innebörd, måste köpa dom jeansen för att jag behöver dom har ändrats till Måste köpa dom för att dom var snygga och jag vill ha dom.

Nästan lite samma sak, men det blir en del onödiga plagg.
Nu kommer vi till dilemmat, jag får inte plats med mina kläder i garderoberna.
Jag har rensat flera gånger om och slängt kläder som jag gillar men som inte får plats. Nu måste jag alltså
göra det igen. SEPARATIONSÅNGEST!!!!

Jag kan spara kläder enbart för att jag har fina minnen till dom.
Att kläderna sen är helt värdelösa och att jag aldrig skulle visa mig ute med dom är en annan sak!


Kvinnor och deras kläder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0