Not for kidz

Ooh nu är jag mätt och belåten.
Blev dock ingen barnvänlig köttfärsås.. Men god :)
Efter dagens tvätt, disk och städ är jag värd lite soffmys.
Är dock inte klar med allt. Ryggen har gjort sig påmind  så dammsugning och svabbning får ske inmorrn
efter alla jobb. Och badrummet.. Ingen lust att ligga på alla 4 med denna rygg. Slutar väl med att man inte kommer upp.
Ibland slår tanken mig om jag verkligen är 25? Kroppen beter sig som det dubbla.


Jaha, lite soffmys då. Fyller vattenflaskan, tänder lite ljus och lägger mig till rätta.
Trevlig kväll på er ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Precis så var jag förut, och det är just därför jag har byggt upp en mur. Hade ju varit bra om den stannat halvvägs men nej, den fortsatte växa på höjden. Hur fan löser man detta? Kanske kan ge dig halva min? Haha

2011-08-18 @ 21:23:16
URL: http://bawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0