Think outside the box

Jösses, har jag hamnat i klimateriet redan?
Tok varmt här hemma och det kommer helt oväntat emellan åt.

La barnen för en timma sen ungefär. Eller barnet.. Tjejen somna innan 19 på golvet. Jag tror hon va lite trött.
Skulle kunna somna jag med. Fundera på att lägga mig brevid Jocke, men då skulle jag aldrig komma upp.
Imorrn är en ledig dag, och på den ska det städas. På kvällen/natten kommer det lite besök som ska sova kvar.
Antar dock att jag sover när han kommer, men det får han ta. Ska jag upp tidigt och jobba måste jag sova har jag lärt mig..

Vet inte hur många gånger jag snoozade imorse.
Men många vart det innan jag kom upp. Insåg att jag missat att ladda bryggaren, så nå morgon kaffe blev det ikke. Men jag led inte så värst..

Hmm ska spåna vidare på bloggdesign nu. Bilderna sticker ju ut "utanför ramen".
Lite Think outside the box känsla på det hela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0