Alkoholfria liv..

Äntligen är jag hemma och jag har precis avnjutit ett bad efter denna stressiga dag.
Där ljög jag.. Det enda jag inte har gjort idag är att stressa. Har boat in mig i mammas soffa och legat där exakt hela dagen! Och fint har det vart..
När jag vakna va kaffet klart, en av gångerna när jag klev upp serverades det pannkakor!
Ibland känns det så skönt att bara kunna ropa efter något man behöver, och vips så står det framför ögonen!!
Man kanske skulle skaffa sig en karl och dressera han lite.. Bara lite!

Nu ska jag återgå till soffan, eller möjligen sängen och bara mysa och visa kärlek mot tv:en! Känner att han är min vän idag, denna alkoholfria Fredag. Känns som att hela mitt liv är alkoholfritt. Men jag klagar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0