Gud som haver barnen kär!

Gó kväll Gó kväll..

Känner att denna Fredag kommer sluta tidigt. Ögonen är halft öppna och hjärnan är inte med för fem öre.
Har iaf haft en riktigt underbar fredag med lite vin, fotmassage och film. Och självklart lös både granen och adventsstaken fint runt om. Riktigt mysigt och juligt.. Tog mig nyss ett bad med en lugnande badbomb och en asiktsmask. Fick högläsning också ur -Gud som haver barnen kär, har du någon ull. Fick mig redigt många skratt fast jag läst igenom boken hundra gånger.

"Jag tycker om att slå min syster. Inte medvetslös,
Bara så att hon förstår allvaret"


-Jörgen 7år

Nu ska jag smörjas in sen bäddas ner. En tidig morgon väntar med en massa härligt bus på Busborgen med härligaste och goaste ungarna!
På kvällen väntas julbord med ena delen av släkten. Ska bli riktigt trevligt då det är ååååår sen jag träffade några av dem. Så denna träff är efterlängtad :)

Ha en riktigt trevlig helg nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0