I wish i could...

Papperskorgen står redo på golvet och på sängbordet står även en rulle papper redo.
Jag är förkyld och näsan är som en kran. En kran jag inte riktigt kan styra över. Huvudet är tungt och kroppen släpar efter med några meter. Jag hade sett fram emot lite shopping idag efter jobbet medans dom flesta andra jobbar. Jag har turen att sluta 12 om dagarna, but not today. Blev inge jobb för min del då jag hade feber imorse. Så jag ska spendera dagen i sängen framför datorn och tv:en! Kan bli en bra dag ändå.

Istället för att springa och trängas på stan sitter jag skönt med en kopp kaffe och klickar hem det jag vill ha.
Helt perfekt för en förkyld liten dam som mig.
I wish.. Jag önskar bara att jag klarade av nässpray lite bättre. Den lilla uppfinningen är perfekt, dock inte på mig som ska va så fruktansvärt fjantig. Istället för att få det i näsan som man ska, svider det i ögon och i hela ansiktet på mig som alltid lyckas rycka bort ansiktet samma sekund som jag trycker ner pipen på sprayen.
Känslig och fjantig? -Ja visst!!

Nån mer som är fjantig är min lille Wictor. Igår kollade vi skräckfilm, på Mirrors. Nu är vi båda rädda för speglar.
Han placerde sig i soffan och jag i sängen, men det slutade med att vi satt brevid varandra och va livrädda.
Tror vi ska ha en liten skräckfilmskväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0