Lögnare

Jag vet inte om det beror på mitt usla humör eller vad det riktigt beror på.
Men just idag känner jag sånt agg mot folk. Lögnare som inte kan stå för vad dom tycker, som snackar så mycket skit om folk, men sedan umgås med dom. Tycker man så illa om någon, kan jag inte förstå varför man umgås? Har man inga andra vänner eller vad är det frågan om?? Man behöver inte va brutalt ärlig och säga vad man tycker, men då kan man va tysty ist..
Va hände med att va öppen och ärlig mot dom man bryr sig om?
Jag är inte världens bästa, jag har dragit vita lögner som så många andra, men att snacka skit om någon, sen umgås med personen.. Jag förstår inte grejen!!
Do you??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0