Lyxbadar!

Gó kväller.
Sitter här skrynklig efter ytterligare ett bad och inser att det inte bara va armhålorna som skulle rakas. Benen behöver en omgång dom med. Men just idag, imorgon och ett tag framöver är det ingen som ska taffsa på dom förutom jag så benen kan vänta tills imorrn.

2bad på en kväll tänker ni.
Nu efter helgen försvinner mitt älskade badkar till brors nya lägenhet. Han har mer användning för det än vad jag har då han har två troll som vill bada näst intill varje dag! Och vad gör man inte för dom små liven?
Använder inte mitt badkar så mycket då jag mest står i det och duschar. Och duscha kan jag göra utan badkar.
Blir mer stabilare också då jag är känd för att trilla ur titt som tätt.

Men vetskapen om att karet inte finns här länge till gör suget efter ett bad mycket större.
Har idag gjort ett lyxbad. En halv flaska skumbad, badbomb och ansiktsmask.
Fint ska det va!!

Gräver nu ner mig i sängen för några SvenssonSvensson avsnitt, försöka få till lite sömn till skillnad från föregående natt då jag sov hos mamma. En snarkande mamma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0