Slänger ett öga mot julgranen

Tro det eller ej, men här är jag igen!

Har blivit lite inlägg nu och det shockar mig lite granna! Har ju inte vart allt för generös med mina inlägg på senare tid. Ändring på det? Eller är det just dom här tråkiga stunderna som dom trista orden flödar?

Det är rätt trist att ligga och inte göra något alls när man vill så mycket annat.
Att jag är slö av mig, det vet vi nog alla.. Men trots det har jag ofta väldigt mycket energi i mig.
Slänger ett öga mot julgranen och inser hur trött jag är på julen. Det vore något just idag, att plocka undan julen.
Julgran och tomtar men låta stjärnor och stakar få finnas en liten stund till..

Låter som en fin idé denna orkeslösa dag.
Ska bara försöka orka ta mig ur sängen..


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag städade undan julen igår! Fan så skönt det var! :D

2011-12-31 @ 13:02:03
URL: http://bawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0