Stupid!

Jisses, nu är jag bra trött. En tur till vännen för kaffe slutade med en tripp ner på stan och lite shopping. Ska inte klaga, hittade ett par jeans som satt som handen i handsken. Inte ofta det händer då jag och jeans aldrig någonsin har gått bra ihop. Om det inte är jeans i "Boyfriend-fit" modell. Så jag ska inte klaga.
Tråkigt bara att gå och snora och äckla sig och se allmänt otrevlig ut.

Stupid, stupid, stupid...
Det är jag.. I ett nötskal. Tidigare innan jul skulle jag lägga upp bilder från telefonen. Hittade dock ingen sladd, och jag leta&leta, utan resultat. Jaja tänkte jag, bara att köpa en ny sladd då. Hur dyrt skulle inte det bli?
Och nu för några dagar sen när jag skulle ladda telefonen såg jag grejen. På iPhone telefonerna är ju laddnings sladden och datasladden densamma. Bara att dra bort "kontakten" så funkar den. Typiskt..
Så här kommer lite blandade bilder som skulle kommit upp för länge sen..

 
Hjärtat i granen har hängt med sen jag var liten. Och att den är hel, ja det är en gåta så som jag och lillebror bolla och kasta med julgrans dekorationen!

 
Bilden till vänster: Också en av dekorationerna sen man va liten. Att man kan känna sån
nostalgi för en liten "kula"


 
Vänster: Julmiddag Höger: Dagen efter
Va inte riktigt min dag..


Rättelse: Va nog inte min vecka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0