Vi stannar inne idag!

Vad har jag gjort? Nada..
Vilket får mig att känna mig en smula misslyckad idag.
Inte alls samma känsla som infann sig igår kväll..

Idag har jag alltså inte gjort något alls. Näsan rinner och jag kan fortfarande vinna pris för min nysning.
Jag har alltå bara legat i sängen hela dagen fast jag har annat att göra. Något viktigare!
Nu är iaf ett steg av dagen fixat. Jag luktar rosor.   -Jag har duschat..
&denna underbara värld. Kvällen ligger framför mina fötter. Men jag har absolut inte ork till något alls.
Så mycket som lockar men när jag känner efter så.. Njaaae!

Vi stannar inne idag och pysslar om oss lite! Vilket är välbehövligt.
Vännen står och kokar upp lite té åt mig som borrat ner mig i sängen igen!
Vänner...
Lyckliga jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0