It´s all gone!

Jag har nu lyckats förflytta och rensa tankarna en hel del. Dock inte dom tankarna jag hade hoppats på.
Siffror har bytts ut mot heminredning och jag har såna idéer! I huvudet ser det riktigt fint ut, men det gjorde det med köket också som jag tapetserade och målade om. Men.. men det här kan bli bra. Jag bara kännder det..
Så dessa siffror, It´s all gone! Släng er i väggen, nu är det heminredning som gäller.. Imorrn efter jobbet är det promenix med hunden en timma och sen väntar flera timmar på IKEA, Mio och alla dessa heminredningsbutiker som jag kan komma åt.. Jag längtar och hade tanken på att jag inte skulle gå och lägga mig inatt, utan helt ägna mig åt mig själv och mina planer. Gå runt med en ansiktsmask och mäta lite.. Men så blir det ikke, nu blir det en snabbdusch, sen bums i säng!

Alla bra tankar är inte bra tankar dagen efter....

Kommentarer
Postat av: Tess

Hmm... låter som du har mycket att grubbla på gumman! Hör av dig om du vill ses något! :) Kommer befinna mig på stan ett tag imorrn i hopp om att försöka få de flesta julklapparna klara. Så hör av dig om du vill ses över en lunch/fika/ middag eller whatever!

2011-11-21 @ 22:00:21
URL: http://bawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0