Jaaaa, dom gjorde det!

Vilken tråkig dag de har vart. Jag har inte haft energi till att göra något alls. Att åka ner på stan va jobbigt nog!
Bandyn som va ikväll ville jag däremot inte missa för allt i världen. Men det gjorde jag..
Somna som en stock på soffan och sen va det försent. Tur att matchen visades på tv. Så jag har setat och hoppat här i soffan samtidigt som jag vrålat ut mina glädjerop. Vi vann, eller dom vann matchen mot Sirius med 10-1 och dom siffrorna glädjer mig totalt :)

Annars händer det inte mycket.. Imorrn har jag en efterlängtad dejt med min lilla puma! Blir middag och det vi gör allra bäst, skvallrar ;)   -Efterlängtat!!!
Nu ska jag fortsätta med färgningen av mitt hår, sen blir det läsning innan mina gröna tar vila!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Yeeey! Längtar som satan =) Ska sticka tidigare till jobbet och hålla tummarna för att jag hinner handla allt och inte glömmer något... Får väl göra som vanligt; skriva en lista ;) Ses ikväll pullan!

2011-11-02 @ 13:13:06
URL: http://bawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0