Smell like a Rose!

Har börjat fixa med julklappar idag. Den första blev självklart till mig själv. Det är farligt att gå runt på stan ocg speciellt farligt är det att gå runt och lukta på parfymer. Parfymer har lixom blivit som en drog.. Lixom krämer, nagelack, kroppsvård över huvudtaget! Och idag inne på KICK´s hittade jag MIG. Jag rätt igenom.

I´m gonna smell like a Rose!

 

Rose The One, EdP 50ml

Modehus/Märke - Dolce & Gabbana
Introducerad - 2009
Doftfamilj - Aromatisk
Rekommenderad användning - Romantisk

Beskrivning - Inspirerad av den mogna, sensuella och målmedvetna kvinnan skapades denna komposition av mjuka inslag av grapefrukt, mandarin, lilja, ros, sandelträd och vanilj.

Kommentarer
Postat av: Tess

Men vafan du får väl hänga med lite kvinna! Åtminstone i saker som faktiskt rör dig... och mig ;)



Tack för sällskapet idag på jobbet förresten! =) <3

2011-11-21 @ 21:57:09
URL: http://bawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0