To-do-List

Go kväller.. Ögonen går i kors och humöret är sänkt till botten!
Humöret och min eviga huvudvärk förstör min vardag.. och bliggandet som kanske märks! Får också skylla på att jag inte bott hemma på några veckor, att jag haft annat för mig. Jag har mitt "andra" hem, och nu senaste veckan har jag levt lyxliv, och drivit en restaurang hos pappa medans farsgubben solade sig brun i utlandet.
Så jag har haft det fint, även om humöret inte har vart det bästa.

Ibland känner man sig inte bra placerad hur bra det än må vara.. Jag förstår att jag inte kommer träffa någon så som jag tänker och känner. Men jag tror ändå det börjar ordna upp sig lite.. Virrvarret jag känner inom mig börjar lägga sig. Tror det kan va fint att va ifrån varandra ibland.. På både gott&ont..

Nu kör vi måndagskväll.. har hunnit med en kväll på lassarettet, så nu ska det spritas innan mysigt soffhäng!
En To-do-List ska göras ikväll också för denna vecka. Tydligen mår jag inte bara lite krassligt i själen, hjärnan har fått sig en släng av något också.. -Typiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0