Tumme ner-Tumme upp-Tumme ner

Damn.. Hur ens humör kan pendla alltså! Inte klokt..
Dagen började med en rejäl kick i huvudet.. Som vanligt nuförtiden. Huvudvärken ger verkligen inte med sig. But what to do lixom, annat än att knapra piller.

Planer kraschades, eller jag tillät det, innan jag tog tag i dom igen. Ingen kör över mig. Speciellt inte mina planer jag redan väntat på ett tag nu! Efter en träff med pappa begav jag mig till IKEA och hittade faktiskt allt jag behövde.. Vissa grejer behövde jag inte ens betala för. Men det är en annan historia.. Samhall kan allt va bra till något ;)

Begav mig ner på stan kånkandes med kassar och hyllor, och så fort jag fick se älskade vännen blev humöret bra mycket bättre. Fick i osslite mat och begav oss ut till Hälla. Blev en mössa rikare och lite vätska att putsa med hemma..


Sängbenen funkade såklart inte på min säng. Där sjönk humöret ytterligare några grader. Men jag har en plan.. As always. Får se hur det blir.. Nu fattas bara en stor tavla att ha på ena väggen och  gardinen som ska hänga halvt brevid.. Kan inte ge en bättre förklaring.


Nya mössan..



Tumme ner - Tumme upp - Tumme ner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0