Glasögonorm -Ett problem mindre!

Go kväller..

Har precis smällt i mig lite pannkakor, efter en tur på stan med pappa. Tog en fika och följde med han till optikern. Han tyckte bestämt att jag med skulle kolla min syn, eftersom jag jämt kisar med ögonen vid tv-tittande, läsning och vid datorn.

Dom hade en tid samtidigt som pappa och mycke riktigt hade jag nedsatt syn. Dock inte så farligt, men behöver iaf glasögon när jag måste anstränga ögonen lite extra. Läsning, tv-tittande, datorhäng och om jag skulle köra bil.
Yeees tänkte jag, ja kan ju köpa mig ett par billiga jäklar i en vanlig butik. Men neej, inte alls. Hade visst inte samma syn på båda ögonen. Det ena va lite sämre.. Så det får bli ett par riktiga briller. Suck!!

Jaja, jag får tänka på att det kan bli ett problem mindre, min huvudvärk som jag trilskas med några gånger i veckan och har gjort det sen jag va riktigt liten! Kan kanske bli bättre.. Jag hoppas och håller alla tummar och tår jag har!


Nej, nu blir det en tripp i spåret. Eller regnar det verkligen ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0