I väntans tider..

Kaffetoken drack precis en kopp Te ist för kaffe. Det känndes så fel.. Kaffe med sin starka smak mot en kopp knappt smaksatt Te va en stor skillnad. Men nu har mitt besök traskat vidare och jag sitter här i väntans tider..
Tror fortfarande att mitt paket kommer komma just idag, fast posten redan vart här, och det enda som damp ner i brevlådan va mobilräkningen! Det jag kan glädjas över va att räkningen va billigare än den brukar.
Får nog snällt vänta tills imorrn..

Men jag känner mig värre än ett litet barn på julafton.
Det är både min nya parfym som ska komma och ett nytt spel till datan som jag beställt. Man vill ju gärna ha alla saker på en å samma gång!


Nu ska jag fortsätta vakta som en hök över brevlådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0