Riktig glasögonorm!

Jaha, blev glasögonorm på heltid. -Påriktigt!!
Som tur är hade SpecSavers ett bra urval av bågar och jag gick där ifrån helnöjd. Det blev två par brillor närmare bestämt. Ett par att ha på heltid och ett par vid läsning och datorhäng!
Tidigare var jag ju till Synsam och undersökte synen. Valde ett par brillor för bra många kronor och tyckte inte det va nå värt det. Inte för ett par brillor att ha hemma, vid läsning och tv-tittande. Gjorde en till undersökning hos SpecSavers som sagt och ja, jag blir en riktig glasögonorm. Tur att någon sa att det är sexigt med brillor ;)
Kan inte annat än att hålla med :) Hittar man ett par sexiga bågar kan det se förbannat hett ut..

Ska bege mig ut i köket, rota i frysen och försöka få ihop lite mat att stoppa i magen. Åter igen har jag hoppat lunchen och proppat i mig kaffe ist.. Not good!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0