ST

God eftermiddag på er!
Kör tydligen på en ST idag -Städ Tisdag! Va meningen att det bara va tvätten som skulle fixas idag men här rensar vi både högt och lågt. Och som jag sagt tidigare, så önskar jag att det vore lika lätt att rensa hjärnan!
Men idag kör vi som sagt på en ST och som jag kommer mysa ikäll..
Jag myser iofs var eviga dag, men det är något alldeles extra när det är nydammat och städat, när hela lägenheten är i tipp topp, och doftljusen på bordet doftar.. En alldeles speciell känsla. Håller ni inte med?

Imorgon myser jag lite extra :) Förhoppningsvis kommer min leverans med mina älskade kläder :)
Fick ett brev om att min vita cardigan är slutsåld, och så ledsen jag blev. Jag som väntat på den sååå länge nu.
Skrev ett argt mail, och shoppade lite till. Ni vet som plåster på såret..

 

Dessa två ser jag mest fram emot att få och att få bära. Riktigt nöjd, och mer nöjd blir man när man inser att dom dragit av 10% på varje plagg jag handlat.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0