Versace Versus

God Lördag på er!
Har knappt vaknat till liv än, och klockan är över 15 redan. Huvudvärken har setat i sen jag vaknade och det blir bara värre och värre. Härliga Lördag!!
Så kände att jag behövde lite uppmuntring. Och presenter till sig själv är väl ändå den bästa uppmuntringen, inte sant? :)

För några dagar sen hade jag en liten shoppingrunda på det nya köpcentrat och provade en parfym inne på KICKS! Och jag hoppas verkligen det va denna jag klickade hem nyss, vet att det va Versace, känner iaf igen flaskan lite. Så vi håller tummarna :)

Modehus/Märke - Versace
Introducerad - 2010
Doftfamilj - Fruktig
Rekommenderad användning - Casual

Beskrivning - Modeskaparen Donatella Versace ville med denna doft skapa en komposition för den starka och självstädiga kvinnan som gärna uttrycker både sin feminina och sensuella känsla. Den har attityd och mod och dess moderna blandning aromer fungerar vid livets alla tillfällen.

Strukturen är byggd kring en dominerande citron som här blandas med fräscha toner av äpple, apelsinblomma och ros. I hjärtat vilar en jordnära kombination av ambra och mysk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0