Ändå trista tankar..

Hej på er!
Solen lyser och det regnar i Västerås!

Dagen har flytit på bra utan konstigheter förutom min huvudvärk! Förstår inte vad den kommer ifrån. Nog för att jag stressar när jag inte behöver men mitt liv är uppbyggt på stress. Inom mig pågår stress även när jag sover.
Huvudvärken kan också bero på vädret. Jag har så kallad väderskalle, och såfort vädret ändras får jag spännigar i huvudet, oftast på olika punkter! As trist.. But what to do???

Snart sticker jag iaf iväg på lite fika hos kompisens mor. Ibland kan man behöva vuxet sällskap. Nog för att jag anser mig själv som vuxen, men det skiljer ju ändå några år mellan oss. Jag är nyblivna 25 och många vänner till mig som passerat den gränsen har fått "åldersnoja". Jag själv har inte tänkt mycket på dessa siffror och trivs bra med min ålder. Dom enda tankarna jag har haft är: Vad har jag åstadkommit under mina år jag levt?
Förmodligen rätt mycket.. Många små saker blir till stora!! Men visst, jag erkänner att det är jobbiga tankar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0