Birthdayparty!!

God eftermiddag!
Blev ingen svamptur i skogen idag. Hade regnat allt för mycket tydligen så vi struntade i det. Fick sova vidare, så trött som jag var. Bytte bara plats, från sängen till soffan!
Kroppen är inte alls vad den borde vara. Den har gått emot mig hela dagen. Så har blivit soffliggandes med undantag när jag fick kaffebesök.. Snart bär det av till Syster för att fira moster bästa 6-åring! Har fått berättat för mig vad jag MÅSTE köpa. Mosters Gullunge♥

Hjärnan har gått på högvarv några dagar och just idag tänker jag släppa alla mina hjärnspöken om bara för ett tag. Det tar på krafterna att ligga och oroa sig över saker, som jag verkligen inte borde oroa mig över.
Jag har inget med saken att göra, hur mycket jag än vill. Hade läget vart annorlunda hade det vart en helt annan sak, men så är inte läget just nu! Suck..


Älskade gullunge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0