Cozy feelings!


(Dålig bildkvalité, zoomade på tok för mycket)


Härliga söndag! Eller är det? Tycker mer att denna dag vart ångestfylld. Inga planer, har noll ork att hitta på något utanför min dörr och har även känt att besök här hemma inte uppskattas. Inte idag iaf..
Tills nu då.. Nu ska det sviras om och städ/myskläder ska på. Veckans alla uppgifter har kommit ikapp mig. Ser även att min vita matta i vardagsrummet inte är så vit heller.. Så snabeldraken ska fram. Tyckte det va nyss vi svira runt här hemma tätt ihop, men likt förbannat så är det skitit igen.
-Men jag har att göra.. Ensam!

Konstigt att min sociala sida kommer fram lika lägligt som städplanerna! Men det blir gott att krypa upp i mitt soffhörn med en pläd, en kopp thé och mysa till en film i ett välstädat och väldoftande hem!
Mysig känsla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0