Denna shopping lyckades!

♥♥♥



Torsdag kväll.. Dagen har flytit på utan problem och jag har haft ett bra humör hela dagen!
Kickade igång dagen med en shoppingtur på nya köpcentret på Erikslund. Hittade ett par riktigt snygga Adidas skor samt ett par jogging tights! Kände att denna shopping lyckades! Va precis det jag var ute efter..

Nu har jag iaf invigt dessa köp och trivs förbannat bra i dom. Imorrn ska vi försöka oss ut i spåret runt halv 7 på morgonen. Planen är att vi varje morgon ska ta oss en tur. Men jag tar det gärna dag för dag och känner efter!
Men imorrn är det iaf 0630 som gäller :) Motion har även en bra effekt på personer som lider av ångest och depression. Fysisk aktivitet ger energi och ett bra humör.

Nu blir det lite soffmys innan jag tar tag i svampen jag plockade igår som just nu tar upp hela kylskåpet.
Har ingen lust till det alls, men det ska ju göras.. Det måste göras!! Allt slit jag la ner igår i skogen. 6 timmar med andra ord ska inte gå till spillo :)


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Vad roligt med shopping. Jag var själv på nya Erikslund idag och gjorde liiite shopping :)

2011-09-22 @ 20:09:42
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0