Håll er i trim för i he....

Det lutar mot att krypa ner i den nybäddade sängen och läsa lite. Imorrn är det uppstigning 0615 och vill inte vara allt för trött som dom senaste dagarna. Imorse ringde ju mormor kl 08 och jag var inte den piggaste. Blev ju ingen skogstur så drog med mig kudde & täcke för att byta plats från säng till soffa! Som jag trodde från första början så orkade inte ögonen hålla sig uppna särskilt länge!

Det har vart en riktigt Lovely Onsdag och hjärnspökena lyckades jag gömma undan för ett tag. Nu är dom dock tillbaka så ska försöka mota bort dom igen, med lite läsning om inte mina gröna sviker mig!
Imorgon är en annan dag och har rätt mycket inplanerat efter jobbet, så hoppar verkligen mina spöken håller sig i trim, eller iaf att dom inte gör sig påminda allt för ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0