Höst och Solrosbullar!

Damn vilken dag det har varit.. Trött från när jag vakna tills nu! Kan inte påstå att jag sovit för lite heller. Och inte för mycket. Är väl den perioden på året nu. Höst tröttheten!!
Men hösten är en av mina favorit månader. Sommarn och hösten kommer på samma plats. Sommarn med sina ljusa härliga kvällar, bad, massa utomhusaktiviteter osv.. Hösten är mer mysig och att krypa upp i soffan med tända ljus, den stickade favorit tröjan och ett gott Thé är nog höjdpunkten. Och alla glada färger!


Idag har jag bakat bröd, Solrosbullar med ett rättare ord! Och jag blev nöjd över dom. Både med form och smak.
Lite keso och salladskrydda gjorde susen på dom. Med en skål honungsmelon till. Riktigt mumma!



Återgår till soffan en kväll som denna. Imorgon är jag ledig så ska bara njuta och vara uppe sent. För imorrn får jag sova ut. En stund iaf, innan skogen kallar!


Mysljusstaken!


Favoritstickade myskoftan. Dock väldigt trist å grå,
men ack så skön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0