Olustiga känslor..

Jag önskar att du vore som en öppen bok.
Så jag kunde läsa dina tankar, ta del av dom.
Rätta mig efter dom.



Go kväller.. Det har vart en fartfylld Söndag måste jag säga. Har vart på alla möjliga ställen och på ett ställe trivdes jag verkligen inte. Ett bihang till Västerås, nämligen Tillberga. Kände mig så malplacerad så ni kan inte ana. Det känndes som att dom har sin egna sekt och att man under inga omständigheter va välkommen.
Det va känslan!

Dagen avslutades med lite lätt mat här hemma i trevligt sällskap och lite film.
En perfekt avslutning på denna Söndag känner jag. Nu är det bara duschen och läsningen kvar innan jag släcker dom gröna!

Hoppas på en bra kommande vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0