This is my Friday!

Seg Fredag!
Tills nu då, börjar få upp tempot här hemma och städa, det ska jag göra. Plocka, damma, dammsuga och allt det som hör till.. Känner att just idag har jag orken. Varför inte ta tillvara på den då?

Igår inhandlade jag nya kaffekoppar på IKEA, och jag bara älskar dom! Önskar dock att dom fanns i fler färger.
Men jag är super nöjd. Så nu har jag rensat i skåpen. Både i skåpen med tallrikar/glas mm. och i skaferiet!
(önskar det va lika lätt att rensa hjärnan) Blev riktigt nöjd och nu har jag bara kvar det nyinhandlade i skåpet med tallrikar å glas! Behöver inte 15 olika kaffekoppar som inte har samma mönster rakt igenom. Nu har jag sex koppar och det räcket gott å väl. Får ja mer främmande än så, ja då får jag ta fram dom andra!!




Som sagt, jag är nöjd, och jag älskar dom enkla handtagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0