Han kan verkligen inte dansa.

Fantastisk dag. Kan inte beskriva dagen med andra ord.. Sitter dock på helt fel ställe. Borde va hemma ist för att läsa ena rapporten efter den andra. Använder min vanlika replik: Det löööser sig. Soon..
Snart bllir det lite lunch iaf, Sallad med babyspenat och melon + "det vanliga" man har i. Smarrens!

Förstår inte vad mitt glada och spralliga humör kommer ifrån. Startade redan sent igår kväll.
Stod och diskade igår kväll, och som alltid hade jag snäckorna i med musiken på högsta volym. Kände mig rätt iaktagen och insåg efter ett tag att vännen står och vrålstirrar på mig medans jag dansade med mina tallrikar.
Det slutade med att vi båda stod och dansa och hade krig med luddret från diskmedlet.
Jag har nu konstaterat att mina kära vän, han kan verkligen inte dansa! Men kul hade vi :)

Nej om man skulle koncentrera sig på dessa rapporter nu, så det blir klart.
Har vart alldeles för slö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0