Pokerface.

Vart en trevlig dag tillslut. Det behövdes, men det tog et tag för den fina känslan att infinna sig och övervinna den bittra. För bitter, det har jag vart massor idag. Visst gick det över.. Blev ju en mysig tur ut till stallet med två av mina riktigt fina vänner. Jag red dock inte, men jag klappa hästen en hel del innan jag tog mitt språng där ifrån.
Trodde allvarligt att hästfan skulle trampa av mig fötterna och sparka samt mörda mig på samma gång.
Tokstålle..

Blev några timmars kortspel nu på eftermiddagen också.. Flera timmar och jag vann inte en endaste gång.
Skitspel. Folk som inte kan blanda ordentligt eller bara fuskar. Jag gjorde aldrig nå fel. No way!
Jag är en hyvens spelare, fuskar aldrig och har jorden pokerface.
HA!! Eller inte, jag är sämst på korspel, kan jag så fuskar jag, har jag bra kort skriker jag rätt ut och ler mest hela tiden..

Nu ska det plockas lite. En städplaylist är på, och självklart på högsta volym i mina snäckor!
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0