Shot for me.

Med låten Shot for me av Drake lägger jag mig nu i soffan med en kopp svart och kopplar av lite.
Huvudet är tungt som alla andra dagar, men just idag har jag inte gjort många knop. Inga rapporter, bara kaffe hos en vän några meter bort. Så något mer ansträngande har jag inte gjort idag, bara sjukt trött ändå.
Skulle ha valt tapeter till köket idag också, men det har jag inte gjort. Har inte känt någon inspiration alls.
Jag hade en plan tidigare, för månader sen, men den är ju helt borta. Antar att jag hade ångrat mig nu, om jag hade följt min plan..

Antar att drycken denna dag kommer få bestå av många koppar svart. Annars orkar jag nog inte med mig själv riktigt. Skulle behöv ta en tur ner på stan också, men nej.. Orken finns verkligen inte. Så jag bosätter mig i soffan under mina sköna filt och ligger här tills nå roligare händer, något jag orkar med.

Va kommer denna oförmåga att orka göra något ifrån?
Mina nya P-Piller? Jag vill ha tillbaka mitt riktiga spralliga jag. Jag vill ha tillbaka min hjärna med tokiga och inspirerande idéer! GE MIG!!!


Kommentarer
Postat av: FruSofie

Tack för din kommentar hos mig, hoppas att du snart mår bättre och hittar orken igen!

Kram

2012-04-19 @ 14:49:07
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0