Skitfredag.

Äntligen börjar jag må okej.
Dagen började med en svag huvudvärk, men pillertrillaren i mig löste det väldigt fort. Dagen flöt på, vi gick till stallet, åt och drack litervis med vatten. Men inget hjälpte. Jag och min kära "inneboende" drog till "bröderna" för lite cider och mycket trevligt var det förutom att en vanlig huvudvärk utlöstes till migrän. Typiskt!!

Imorse vid 5 vaknade jag av att jag låg på min blöta handduk som jag hade på huvudet när jag bädda ner mig igår kväll. Tog iaf lite Alvedon och somna om. Och här har jag legat sen dess. Klockan är nu över 15 och jag vågar inte gå upp. Förutom för toabesök och hämta nytt vatten. Vill inte få tillbaka helvetet.

Jag sa igår till en vän när vi prata om just min huvudvärk att jag inte haft migrän på länge, iaf inte på tre veckor. Det skulle jag aldrig ha sagt...

Jaja, kvällen bjuder troligen på er besök ute på klubben. Men vet inte om jag är allt för sugen.. Det visar sig!

Trevlig helg på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0