Snel Hest.

Eftersom att dagen vart fullbokad ganska fort hann jag bara med en snabbis på gymmet imorse. Men motion har det blivit, kollade hur långt det verkligen är och det vart nån kilometer. Närmare 6,3 + att vi gick med hästen i skogen idag. Till en början gick jag långt bakom, men tillslut, hör och häpna, så satt jag på hästryggen.
Va lite vingligt utan sadel, men jag kom ihåg känslan av att sitta på en hästrygg. Hur mysigt och fritt det kändes.
Va kommer min rädsla ifrån? den är inte liten och ändå har jag levt med hästar sen jag va liten. Stora som små. Travare och ridhästar.

Jajja, jag red idag och stolt är jag :)

Ska snart ladda upp med lite film och vin i sängen. Det väntas en tidigt morgon för lite gym. Och innan ska jag hämta ut mina gymkläder som äntligen har kommit. Yeeey. Som jag har längtat efter dom. Och denna gång kollade jag så att det var rätt storlek på shortsen innan jag bestälde -Så inga junior shorts nu heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0