Vad e detta?

Ja men precis.. Vad e detta? Har samma super duper humör som igår kväll.
Kan inte annat än säga att jag älskar´t. Kan det va så att man har haft en sån här.. jo vad heter det??
Jo, en längre depression? Och att man haft den så pass länge att man glömt bort hur det kännas att känna glädje och lite lycka? Känns som att gud är med mig idag!
Annars sitter en "period" i högst ett par veckor, men nu talar jag månader. Så inte undra på att jag glömt bort det roliga..

Mamma va nästan nyss här på en kopp kaffe, och snart kommer två damer på ännu mer kaffe. Och en till efter det. Mycket besök idag. Och det är så jag känner att jag vill ha det idag. Mycket folk runt omkring mig..
Suuuuuper!

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid

ja det är nästintill otäckt haha :D

ha en trevlig kväll

2012-04-26 @ 20:29:22
URL: http://roxxanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0