En vardag på ön.

Go kväller..
Har inte hänt mycket i denna blogg på ett tag. Några ströinlägg hit och dit om inget speciellt igentligen.
Det är bara att inse, jag kan inte skriva. Jag är jätte kass på att formulera mig, och är en dag ointressant så blir den inte mer intressant för att jag skriver om den. Jag lever mina dagar på bästa sätt och försöker fylla dessa dagar med aktiviteter som gynnar mig.. Jag är jätte tacksam för kommentarer, men dom negativa hoppar jag gärna över, och är det inte intressant nog för just dig, så är det ingen som tvingar dig att läsa vidare!
 
Jaja, nog om det.. I Lördagskväll kom jag hem från ännu en Tysklandsresa och nästa va bokad innan vi ens lämnat Tyskland. Så den 7:e September bär det av igen..
En resa som ligger mig varmt om hjärtat är Gotlandsresan jag gjorde i början av Augusti.
Jag behöver inte åka långt för att ha kul och trevligt, utan det räcker att jag kommer till södra sidan av ön.
Jag känner att jag kunde ha valt ett annant sällskap till ön, men det är sånt man känner och kommer på när man väl är hemma. Jag har få, men fina minnen.
 
Omgivningen är så fantastiskt underbar, att kunna gå omkring i mysekläder och gummistövlar, helt osminkad med hårknuten på sne, och bara må så bra.
Här hemma i stan känner jag en press på att ha något att göra hela tiden. Ensam eller med vänner. Och den pressen ger mig sån ångest.
 
Och nu när jag har fått chansen att träffa JL så är ön mer intressant. Snart får vi chansen att lära känna varandra lite mer, både här och på ön då jag har en planerad resa till ön igen. Jag måste tillägga att JL hade vart lika intressant vart han än hade bott. Han är en himla fin person med en väldigt mysig utstrålning.
 
Märker att det blir en himla mycke snack om ön i detta inlägg, och i tidigare.. men som sagt, denna tillhörande ö ligger mig väldigt varmt om hjärtat..
 
•En början är alltid en början på något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0