Hatar mitt liv.

Ja, just nu hatar jag mitt liv lite extra.
Hade tänkt att packa nu ikväll, eftersom att jag åker imorrn. Men det känns ju rätt kört när tvätten är kvar nere i tvättstugan, och jag kommer inte in.
 
Vi har ju brickor som vi bokar och öppnar dörren med. Jag hade tvättid från 19 till 22 och jag kom ner 3 minuter för sent. När man sitter vid datorn går tiden så fort och man inser det inte förens det är för sent. Så jag får allt skylla mig själv. Men det är så lagom typiskt.. Just nu lixom. Varför kunde det inte hända med tvätten jag kommer hem med från Gotland? Ist för dagen innan..
 
Det är så jäkla kasst att jag har tvätt kvar i en maskin, som jag hade tänkt hänga här uppe. Kommer lukta apa imorgon bitti när jag kommer ner. Kanske ska smita ner  igen och boka ett pass till då!
Jag orkar inte med det här.
 
Allt blir fel för mig just nu känns det som.
Man inser inte vad man hade förens man har förlorat det. Är det inte så man säger?
Även fast vi inte funkar ihop, eller att jag inte är redo för ett förhållande, så gör det förbannat ont i hjärtat endå. Bara för att det inte funkar, betyder det ju inte att det inte finns känslor. För det gör det..
 
Kommer man till en punkt i livet där man orkar med sig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0