Röd färg.

Phu.. Vilken dag. Känns som att man stressar hit och dit hela tiden. Alltid ska det vara nått. Men jag har iaf hunnit med en vända på gymmet, träffat två av vännerna och en tur på maxi. Det är sjukt va godissugen man blir när man kämpade med att bara handla hem nyttiga saker. Kunde väl iaf ha köpt lite nötter att knapra på? Nej då, här kör vi på sockerärtor och morötter. Jaja, det är snart helg och jag får snaska sött igen.

Snart ska färgen sköljas ur, kämpar ännu med att få den perfekta röda färgen i håret, och sen ska det bara mysas, smsa, och kolla film!

Justja, två av mina vänner informerade om graviditeter också, alla lycka skänker jag er båda ;) wohoooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0