Snart bär det av.

Vilka underbara dagar det har varit. Även om jag lyckats låsa telefonen ett par gånger utan att ha haft koden med mig. Rätt skönt, men när jag själv har velat få tag på någon är det inte alls lika roligt.
 
Vädret har varit väldigt pendlande med, sol, moln och regn.. Men jag har spenderat tiden det mesta av tiden ute, och herre gud så skönt man mår, även om jag har en liten "period" igen.
Dagen har iaf bjudit på brygghäng och grillad mat, och en tur ner till sjön igen. Har setat och längtat till Gotland nästan hela dagen. På Onsdag bär det av och jag har tusen grejer att hinna med innan dess. Hur får alla tid till allt?
 
När jag kommer hem blir det en till Tysklandsresa, och Skåneresan får jag dessvärre hoppa över. Ekonomin efter mitt kära ofrivilliga byte av telefon är inte som den ska. Men det finns ju andra månader att planera in sånt på.
 
Lite sömn kanske så man vaknar i tid och kan hinna med det mesta som jag kan göra imorrn.
Tjillevippen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0