Sorken.

Även om jag mer än gärna drog täcket över huvudet för att sova några timmar till, så fick jag energi av Lilla J imorse som hade dukat fram frukosten så fint till mig och hans familj. Efter frukost och dagis/skol-lämning följde jag med syster till kontoret, och sen gick jag på lunchdejt med min storebror. Får ett samtal av en man som jag inte riktigt uppfattar vad han ringde ifrån. Men till sist fick han fram att han var ett blombud och inte kom in i porten. Efter lite tänkande från min sida så bad jag han ge blommorna till grannen.
 
Snacka om att jag var fundersam. Vem kunde de va ifrån?
När jag kom hem for jag in till grannen det första jag gjorde, slet åt mig blommorna och gick hem.
 
Dom va från min Favorit sork på Ön :)
Kan inte beskriva hur glad jag blev. Kunde inte riktgit sluta le när jag såg vad som stod på lappen.
Så förbannat glad. Tack än en gång :)
 
Nu ska jag slita mig från mina blommor, och gå på filmmys med vännen.
Trevlig helg på er ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0