Tjockt och stickat.

Måndagar betyder ångest för mig. Ångest ångest ångest..
Med denna Måndag börjar en helt ny vecka, två leveranser väntar, och jag tar mig ett steg närmare Gotlandsresan.
Snart ligger jag på en höstig strand under stjärnorna och dricker rosé. Längtan är enorm vill jag lova.
 
Det är tur att jag har så bra vänner som livar upp tillvaron här hemma på fastlandet. Hela veckan som varit har vart helt underbar, med besök och flängande hit och dit.
 
Senast idag gjorde jag och vännen en spontanmiddag ute på Björnön. En grillad kyckling och lite potatissallad va allt som behövdes för en mysig kväll, med lite kaffe som avslut. Imorgon kör vi igång med träningen igen. Har legat på den lata sidan under sommaren och känner nu att det är dags att ta tag i det hela.
Så imorrn kör vi!!
 
Jag har hellre EN vän som berikar mitt liv, än 10 falska.♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0