Totalångest.

 
Det var med en stor ångestklump i halsen som jag packade ihop mina kläder igår, och for iväg mot Visby och båten. Underbara dagar går så fort att man knappt hinner med allt man vill göra. Men vi fick några soliga dagar på mina favoritställen. Laussviken och Närsholmen. Men även om det va soligt så blåste det en hel del och luften doftade av höst.
 
Nu är en höstresa över till ön given. Mysa framför en brasa till en bra film, på en fårskinnsfäll och en ullfilt över sig.
Tända ljus och äta rökt flundra. Med rätt sällskap kan det inte bli mysigare.
 
En mer "Det här va min resa" kommer i dagarna när jag lagt in bilderna på datorn och känner att jag har ork.
Har inte blivit allt för mycket sömn förra veckan.
 
En sak kan jag berätta.. Vi hade tur som kom med båten vi åkt till för att ta hem till fastlandet. Vi var ute i god tid, kom fram i rätt tid och allt det där. Men när vi kommer till luckan och ger bokningsnummret säger damen:
-"Ni var bokade till igår".. Jag i ett nötskal.. Men vad gör det? Hem kom vi, några kronor fattigare. Men det är ju bara pengar, eller hur? Så inget att gapa över direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0