Tröttast i stan.

 
Wohoo vilket party man hamna på. Folk från golv till tak, hög musik och massor med alkohol.
Nej jag bara skoja.. Kom precis hem från Marina och Frank, bjöd dom på lite mat hos dom, och nu ligger jag faktiskt hemma i sängen, as trött. Kollar runt lite på destinationGotland igen. Blir en resa nu i september igen. Kan verkligen inte släppa denna ö och alla trevliga människor.
 
Nu sista resan hade jag helt fel sällskap med mig. Ja förutom mamma då.. Världens bästa mamma!!
Men nu åker jag själv, om inte min andra vän följer med.. Får se hur det går att lägga chemat.
 
Nu ska här mysas. Jag för drömma om att jag ligger i soffan på en fårskinnsfäll med en ullfilt över mig, framför en brasa med lite tända ljus och ett glas vitt.
Men snart så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0