BOOM.

Då var den julen över och vi blickar framåt mot Nyår ist.
Jag har blivit erbjuden en hel del sammankomster, och jag har äntligen bestämt mig för en nu. Och där ska jag stanna. Vill inte kännde den där stressen som också dyker upp strax innan jul. Jag är glad över att det där tomtespektaklet är över. Ett tag kände jag att "Nu bangar jag ur", jag skiter i det här. Men så kom julaftons morgonen,först ut va julfrukost hos min äldre syster med pappa och alla syskon. Redan där kände jag mig aningen bortkommen, jag var inte riktigt med på noterna. Men jag åt upp min frukost, busade glatt med alla syskonbarn, log trevligt och önskade God Jul. Från syster hem till min kära..
 
..Pappa. Humöret är ännu inte på topp. Placerar mig i soffan och väntar in pappas "Nya" familj medans jag småäter några fikon. Dom kom, vi åt och sedan blev det paketöppning för den "nya" familjen. Jag blev gladare, den skilde sig från tidigare år. Jag fick ett kuvert med trisslotter. Och jag vann dessutom.
Julklappar disskuterades och sedan var det bara att fara hem till..
 
..Mamma! Slutet på allt åkande. Det blev julklappsöppning, Jag-Mamma-Bror-Mys! Mina julklappar var användbara och uppskattades väldigt mycket av mig.
Min kusin kom med barn och man. Vi åt, vi skrattade, dom drack, jag gick och la mig på soffan. Jag orkade inte med mer. Känslan var, "Nu kan ni gå hem, jag ska sova". Även om det inte var det jag ville.
 
Med hjärtklappningen från helvetet somnade jag tillslut innan klockan var 22.
 
Julfrukost hos syster -09↑
 
Julfrukost hos syster -10 ↑
 
Julfrukost hos syster -11 ↑
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad roligt att du hittade till mig, och tack för dina söta ord om min lille kille =)
Hoppas stressen från jul har lagt sig=( Och hoppas din nyår blir lugn och fin.

Fia

2012-12-30 @ 20:51:04
URL: http://www.vittobrett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0