Amerikansk Fotboll.

Nu är två hyllor uppe i köket iaf. Den ena sitter inte riktigt som den ska, men om man inte rör den ska det nog hålla. Va lite för stora hål för dom skruvarna jag hade. Även om det sitter plugg i. Jajja.. Brakar skiten får jag väl göra om det..
Har även fått bort det vita på golvet längs väggarna. Hade ju inget underlag när jag målade..
Att göra som man ska, eller iaf Bör göra vet jag inte riktigt vad det är. Har jag bestämt mig för något så ska det ske på sekunden. Skyller på min ADHD vid sånna lägen.

Pratade en tag med vänne idag också. I större delen av mitt liv har jag velat spela amerikans fotboll. Två av mina bröder spelar och jag tycker det är en sport som passar mig alldeles utmärkt. Nu har ett damlag startats men då kommer verkligheten ifatt mig ist. Jag som hade sett fram emot det..
För ungefär 9 år sen blev jag påkörd och skadade höften. Höften är inte helt okej än, och att spela amerikansk fotboll är att utmana ödet.
Jag får hålla mig på läktarn istället och hejja satan på dom som faktiskt Får spela.

Nu ska det vilas, följde med en annan vän ut till stallet idag och det är en bit att gå dit. Så mina ben är lite ur form. Gelé aktiga!
Maten är intagen, så nu är det bara soffhäng som gäller innan dusch och kudde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0